Değerli Müşterimiz,

Fatura, tahliye, tarife ve sözleşme değişiklikleri, güvence bedeli gibi perakende satış sözleşmesi veya ikili anlaşmanıza ilişkin tüm sorularınız için elektrik tedarik şirketiniz ile iletişime geçebilirsiniz. (Tedarik şirketinize ve tedarik şirketinizin iletişim bilgilerine fatura/ödeme bildiriminizden ulaşabilirsiniz.)

Değerli Müşterimiz,

Fatura, tahliye, tarife ve sözleşme değişiklikleri, güvence bedeli gibi perakende satış sözleşmesi veya ikili anlaşmanıza ilişkin tüm sorularınız için elektrik tedarik şirketiniz ile iletişime geçebilirsiniz. (Tedarik şirketinize ve tedarik şirketinizin iletişim bilgilerine fatura/ödeme bildiriminizden ulaşabilirsiniz.)

kapat
Online İşlemler

Elektrik Kesintisi Sorgulama

Detaylı Sorgula

Buradan anlık arızaları ve planlı bakım çalışmalarına ait kesintileri sorgulayabilirsiniz.

Başvuru Takibi

*Başvuru Numarası 10 hane olmalıdır

*Ör: 5xx - xxx - xx - xx

Sorgula

Haberler ve Duyurular

Tümünü Gör

Güvenlik Önlemleri

Tümünü Gör
güvenlik önlemleri

Elektrik arızalarında bilmediğiniz işleri uzmanlarına bırakın.

güvenlik önlemleri

Hasarlı kablolarınızı yenileyin veya tamir ettirin.

güvenlik önlemleri

Uzatma kablolarını sadece geçici amaçla kullanın, kabloları sıcak yüzeylerden uzak tutun.

güvenlik önlemleri

Küçük çocukları korumak için priz kapakları kullanın.

güvenlik önlemleri

Fişleri kablosundan tutup çekmeyin.

güvenlik önlemleri

Elektrikli cihazları kullanırken üretici bilgi ve tavsiyelerine uyun.

güvenlik önlemleri

Prizlerinize yüksek akım çeken cihazlar bağlamayın.

güvenlik önlemleri

İletken gövdeli olan bütün elektrikli cihazlarınızın topraklı olduğundan emin olun.

güvenlik önlemleri

Elektrik arızalarında bilmediğiniz işleri uzmanlarına bırakın.

güvenlik önlemleri

Hasarlı kablolarınızı yenileyin veya tamir ettirin.

güvenlik önlemleri

Uzatma kablolarını sadece geçici amaçla kullanın, kabloları sıcak yüzeylerden uzak tutun.

güvenlik önlemleri

Küçük çocukları korumak için priz kapakları kullanın.

Bilgilendirme

Tümünü Gör
Detaylı Gör 02 Ocak 2024

Teknik Kalite

Kullanıcı Talepli Teknik Kalite Ölçümleri Elektrik Dağıtım Sisteminin Teknik Kalitesine İlişkin Usul ve Esaslar 11. Maddesi kapsamında 'Kullanıcı Talepli Teknik Kalite Ölçüm Talepleri' yapılmaktadır. Kullanıcılar, KHM (Kullanıcı Hizmetleri Merkezi) ve muhaberat noktalarından aşağıda yer alan Tekn

Detaylı Gör 14 Nisan 2023

Tarifeler

Detaylı Gör 07 Eylül 2021

Tedarik Sürekliliği

Bilgilendirme

Tümünü Gör

Başkent Elektrik Dağıtım Bölgesi’nin Enerjisi

Başkent EDAŞ (Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.); Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerini kapsayan Başkent Elektrik Dağıtım Bölgesi kapsamında elektrik dağıtım şebekesi inşa, bakım ve işletme faaliyetleri sürdürmektedir.

Bu doğrultuda 7 milyonun üzerinde bir nüfusun elektrik dağıtımına erişimini sağlayan Başkent EDAŞ, Türkiye’de tüketilen toplam elektrik enerjisinin kayda değer bir kısmını üstlenmektedir.

Bu büyük müşteri kitlesine daima en kaliteli hizmeti sunma amacıyla faaliyetlerine devam eden BAŞKENT EDAŞ, yenilikçi ve insan odaklı anlayışı ile hizmet ve uygulamalarını sürekli olarak geliştirmektedir.

Başkent EDAŞ’ın Müşteri Merkezli Pratik Çözümleri

Başkent EDAŞ’ın müşteriyi merkeze alan ve daima kaliteli hizmet sunmaya odaklanan yaklaşımı, sürekli olarak kendini yenileme ve teknolojiye adapte olma eğilimini de beraberinde getiriyor.

Bu çıkış noktasıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak pratik uygulamaları ile ön plana çıkan Başkent EDAŞ’ın online işlemler başlığı altındaki bazı destek kalemlerini aşağıda bulabilirsiniz:

Başkent EDAŞ Arıza Bildirme: Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerinde ortaya çıkan bir elektrik kesintisi durumunda Başkent EDAŞ Arıza Bildirme ekranı aracılığı ile yetkililerin sorunu hızlıca çözmelerine önayak olabilirsiniz.

Üstelik aynı ekran üzerinden ev elektriği, sokak aydınlatması, direk/trafo arızası gibi farklı durumların söz konusu olduğu durumlarla ilgili sorunları bildirebilmeniz mümkün.

Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri: Elektrik kaçağı tutanağınızı taratarak kaçak bedelini hesaplamak, kaçak elektrik ihbarında bulunmak ve kaça durumu sorgulamak için Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri aracını kullanabilirsiniz.

Başkent EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru: Tazminat durumunuzu sorgulamak ve tazminat başvurusunda bulunmak için BAŞKENT EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru ekranını kullanabilirsiniz.

Planlı Elektrik Kesintilerinden Önceden Haberdar Olun

Başkent EDAŞ’ın “Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Elektrik Kesintisi Programı” kapsamında belirli bir süre boyunca enerji verilemeyecek yerleri görüntüleyerek bulunduğunuz bölgede hangi gün, hangi saat aralığı içinde kesinti yaşanacağını öğrenebilirsiniz.

Bunun için Başkent EDAŞ’ın Elektrik Kesintisi ekranından bulunduğunuz il ve ilçeyi seçmeniz yeterli olacaktır. Planlanan elektrik kesintileri, başlangıç tarihinden en az 48 saat önce Başkent EDAŞ tarafından söz konusu listede yerini almaktadır. Ayrıca planlı elektrik kesintilerini Başkent EDAŞ Mobil 186 uygulamasında da bulabilirsiniz.

Başkent EDAŞ ile İletişime Geçin

Görüş ve önerilerinizi dikkate alarak hizmet kanallarını sürekli olarak iyileştirmeye odaklanan Başkent EDAŞ ile iletişime geçmek için Başkent Canlı Destek aracını kullanabilir, telefon ile 186 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya dilerseniz WhatsApp Destek hattını kullanabilirsiniz.

Buna ek olarak, Başkent EDAŞ’ın sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilir ve Başkent EDAŞ ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca, iletişim sayfasından Başkent EDAŞ’ın bölgenizdeki operasyon merkezinin iletişim bilgilerine de ulaşabilirsiniz.

Başkent EDAŞ (Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.); Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerini kapsayan Başkent Elektrik Dağıtım Bölgesi kapsamında elektrik dağıtım şebekesi inşa, bakım ve işletme faaliyetleri sürdürmektedir.

Bu doğrultuda 7 milyonun üzerinde bir nüfusun elektrik dağıtımına erişimini sağlayan Başkent EDAŞ, Türkiye’de tüketilen toplam elektrik enerjisinin kayda değer bir kısmını üstlenmektedir.

Bu büyük müşteri kitlesine daima en kaliteli hizmeti sunma amacıyla faaliyetlerine devam eden BAŞKENT EDAŞ, yenilikçi ve insan odaklı anlayışı ile hizmet ve uygulamalarını sürekli olarak geliştirmektedir.

Başkent EDAŞ’ın Müşteri Merkezli Pratik Çözümleri

Başkent EDAŞ’ın müşteriyi merkeze alan ve daima kaliteli hizmet sunmaya odaklanan yaklaşımı, sürekli olarak kendini yenileme ve teknolojiye adapte olma eğilimini de beraberinde getiriyor.

Bu çıkış noktasıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak pratik uygulamaları ile ön plana çıkan Başkent EDAŞ’ın online işlemler başlığı altındaki bazı destek kalemlerini aşağıda bulabilirsiniz:

Başkent EDAŞ Arıza Bildirme: Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerinde ortaya çıkan bir elektrik kesintisi durumunda Başkent EDAŞ Arıza Bildirme ekranı aracılığı ile yetkililerin sorunu hızlıca çözmelerine önayak olabilirsiniz.

Üstelik aynı ekran üzerinden ev elektriği, sokak aydınlatması, direk/trafo arızası gibi farklı durumların söz konusu olduğu durumlarla ilgili sorunları bildirebilmeniz mümkün.

Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri: Elektrik kaçağı tutanağınızı taratarak kaçak bedelini hesaplamak, kaçak elektrik ihbarında bulunmak ve kaça durumu sorgulamak için Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri aracını kullanabilirsiniz.

Başkent EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru: Tazminat durumunuzu sorgulamak ve tazminat başvurusunda bulunmak için BAŞKENT EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru ekranını kullanabilirsiniz.

Planlı Elektrik Kesintilerinden Önceden Haberdar Olun

Başkent EDAŞ’ın “Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Elektrik Kesintisi Programı” kapsamında belirli bir süre boyunca enerji verilemeyecek yerleri görüntüleyerek bulunduğunuz bölgede hangi gün, hangi saat aralığı içinde kesinti yaşanacağını öğrenebilirsiniz.

Bunun için Başkent EDAŞ’ın Elektrik Kesintisi ekranından bulunduğunuz il ve ilçeyi seçmeniz yeterli olacaktır. Planlanan elektrik kesintileri, başlangıç tarihinden en az 48 saat önce Başkent EDAŞ tarafından söz konusu listede yerini almaktadır. Ayrıca planlı elektrik kesintilerini Başkent EDAŞ Mobil 186 uygulamasında da bulabilirsiniz.

Başkent EDAŞ ile İletişime Geçin

Görüş ve önerilerinizi dikkate alarak hizmet kanallarını sürekli olarak iyileştirmeye odaklanan Başkent EDAŞ ile iletişime geçmek için Başkent Canlı Destek aracını kullanabilir, telefon ile 186 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya dilerseniz WhatsApp Destek hattını kullanabilirsiniz.

Buna ek olarak, Başkent EDAŞ’ın sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilir ve Başkent EDAŞ ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca, iletişim sayfasından Başkent EDAŞ’ın bölgenizdeki operasyon merkezinin iletişim bilgilerine de ulaşabilirsiniz.

Başkent EDAŞ (Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.); Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerini kapsayan Başkent Elektrik Dağıtım Bölgesi kapsamında elektrik dağıtım şebekesi inşa, bakım ve işletme faaliyetleri sürdürmektedir.

Bu doğrultuda 7 milyonun üzerinde bir nüfusun elektrik dağıtımına erişimini sağlayan Başkent EDAŞ, Türkiye’de tüketilen toplam elektrik enerjisinin kayda değer bir kısmını üstlenmektedir.

Bu büyük müşteri kitlesine daima en kaliteli hizmeti sunma amacıyla faaliyetlerine devam eden BAŞKENT EDAŞ, yenilikçi ve insan odaklı anlayışı ile hizmet ve uygulamalarını sürekli olarak geliştirmektedir.

Başkent EDAŞ’ın Müşteri Merkezli Pratik Çözümleri

Başkent EDAŞ’ın müşteriyi merkeze alan ve daima kaliteli hizmet sunmaya odaklanan yaklaşımı, sürekli olarak kendini yenileme ve teknolojiye adapte olma eğilimini de beraberinde getiriyor.

Bu çıkış noktasıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak pratik uygulamaları ile ön plana çıkan Başkent EDAŞ’ın online işlemler başlığı altındaki bazı destek kalemlerini aşağıda bulabilirsiniz:

Başkent EDAŞ Arıza Bildirme: Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerinde ortaya çıkan bir elektrik kesintisi durumunda Başkent EDAŞ Arıza Bildirme ekranı aracılığı ile yetkililerin sorunu hızlıca çözmelerine önayak olabilirsiniz.

Üstelik aynı ekran üzerinden ev elektriği, sokak aydınlatması, direk/trafo arızası gibi farklı durumların söz konusu olduğu durumlarla ilgili sorunları bildirebilmeniz mümkün.

Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri: Elektrik kaçağı tutanağınızı taratarak kaçak bedelini hesaplamak, kaçak elektrik ihbarında bulunmak ve kaça durumu sorgulamak için Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri aracını kullanabilirsiniz.

Başkent EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru: Tazminat durumunuzu sorgulamak ve tazminat başvurusunda bulunmak için BAŞKENT EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru ekranını kullanabilirsiniz.

Planlı Elektrik Kesintilerinden Önceden Haberdar Olun

Başkent EDAŞ’ın “Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Elektrik Kesintisi Programı” kapsamında belirli bir süre boyunca enerji verilemeyecek yerleri görüntüleyerek bulunduğunuz bölgede hangi gün, hangi saat aralığı içinde kesinti yaşanacağını öğrenebilirsiniz.

Bunun için Başkent EDAŞ’ın Elektrik Kesintisi ekranından bulunduğunuz il ve ilçeyi seçmeniz yeterli olacaktır. Planlanan elektrik kesintileri, başlangıç tarihinden en az 48 saat önce Başkent EDAŞ tarafından söz konusu listede yerini almaktadır. Ayrıca planlı elektrik kesintilerini Başkent EDAŞ Mobil 186 uygulamasında da bulabilirsiniz.

Başkent EDAŞ ile İletişime Geçin

Görüş ve önerilerinizi dikkate alarak hizmet kanallarını sürekli olarak iyileştirmeye odaklanan Başkent EDAŞ ile iletişime geçmek için Başkent Canlı Destek aracını kullanabilir, telefon ile 186 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya dilerseniz WhatsApp Destek hattını kullanabilirsiniz.

Buna ek olarak, Başkent EDAŞ’ın sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilir ve Başkent EDAŞ ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca, iletişim sayfasından Başkent EDAŞ’ın bölgenizdeki operasyon merkezinin iletişim bilgilerine de ulaşabilirsiniz.

Başkent EDAŞ (Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş.); Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerini kapsayan Başkent Elektrik Dağıtım Bölgesi kapsamında elektrik dağıtım şebekesi inşa, bakım ve işletme faaliyetleri sürdürmektedir.

Bu doğrultuda 7 milyonun üzerinde bir nüfusun elektrik dağıtımına erişimini sağlayan Başkent EDAŞ, Türkiye’de tüketilen toplam elektrik enerjisinin kayda değer bir kısmını üstlenmektedir.

Bu büyük müşteri kitlesine daima en kaliteli hizmeti sunma amacıyla faaliyetlerine devam eden BAŞKENT EDAŞ, yenilikçi ve insan odaklı anlayışı ile hizmet ve uygulamalarını sürekli olarak geliştirmektedir.

Başkent EDAŞ’ın Müşteri Merkezli Pratik Çözümleri

Başkent EDAŞ’ın müşteriyi merkeze alan ve daima kaliteli hizmet sunmaya odaklanan yaklaşımı, sürekli olarak kendini yenileme ve teknolojiye adapte olma eğilimini de beraberinde getiriyor.

Bu çıkış noktasıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak pratik uygulamaları ile ön plana çıkan Başkent EDAŞ’ın online işlemler başlığı altındaki bazı destek kalemlerini aşağıda bulabilirsiniz:

Başkent EDAŞ Arıza Bildirme: Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak illerinde ortaya çıkan bir elektrik kesintisi durumunda Başkent EDAŞ Arıza Bildirme ekranı aracılığı ile yetkililerin sorunu hızlıca çözmelerine önayak olabilirsiniz.

Üstelik aynı ekran üzerinden ev elektriği, sokak aydınlatması, direk/trafo arızası gibi farklı durumların söz konusu olduğu durumlarla ilgili sorunları bildirebilmeniz mümkün.

Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri: Elektrik kaçağı tutanağınızı taratarak kaçak bedelini hesaplamak, kaçak elektrik ihbarında bulunmak ve kaça durumu sorgulamak için Başkent EDAŞ Kaçak İşlemleri aracını kullanabilirsiniz.

Başkent EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru: Tazminat durumunuzu sorgulamak ve tazminat başvurusunda bulunmak için BAŞKENT EDAŞ Tazminat Sorgulama ve Başvuru ekranını kullanabilirsiniz.

Planlı Elektrik Kesintilerinden Önceden Haberdar Olun

Başkent EDAŞ’ın “Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Elektrik Kesintisi Programı” kapsamında belirli bir süre boyunca enerji verilemeyecek yerleri görüntüleyerek bulunduğunuz bölgede hangi gün, hangi saat aralığı içinde kesinti yaşanacağını öğrenebilirsiniz.

Bunun için Başkent EDAŞ’ın Elektrik Kesintisi ekranından bulunduğunuz il ve ilçeyi seçmeniz yeterli olacaktır. Planlanan elektrik kesintileri, başlangıç tarihinden en az 48 saat önce Başkent EDAŞ tarafından söz konusu listede yerini almaktadır. Ayrıca planlı elektrik kesintilerini Başkent EDAŞ Mobil 186 uygulamasında da bulabilirsiniz.

Başkent EDAŞ ile İletişime Geçin

Görüş ve önerilerinizi dikkate alarak hizmet kanallarını sürekli olarak iyileştirmeye odaklanan Başkent EDAŞ ile iletişime geçmek için Başkent Canlı Destek aracını kullanabilir, telefon ile 186 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya dilerseniz WhatsApp Destek hattını kullanabilirsiniz.

Buna ek olarak, Başkent EDAŞ’ın sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilir ve Başkent EDAŞ ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca, iletişim sayfasından Başkent EDAŞ’ın bölgenizdeki operasyon merkezinin iletişim bilgilerine de ulaşabilirsiniz.